maandag 1 december 2014

Elke dag een kaart in December 1

Om nieuw leven in mijn blog te blazen heb ik voor de maand december iets nieuws bedacht. Elke dag een nieuwe kaart in de gehele maand december. Er zullen regelmatig kerstkaarten voorbij komen maar zeker niet alleen. Er zijn tenslotte ook in december mensen jarig en bedankkaartjes worden er altijd wel verstuurd. Ik zal proberen zoveel mogelijk de gebruikte materialen erbij zetten. Heb je vragen kun je me natuurlijk altijd mailen of bellen. Mijn gegevens staan op mijn Stampin Up pagina. Deze pagina zal in deze maand worden aangepast en persoonlijker worden gemaakt.

Vandaag dus kaart 1. Heb mij heerlijk uitgeleefd met sponsen waardoor het een beetje een vintage kaart is geworden. Daarbij heb ik een envelop gemaakt van het inpakpapier uit de herfst/winter catalogus en de envelope punch board.



Gebruikte materialen:         

Decorative Dots Embossing folder 133520

Bedankt voor het kijken en tot morgen voor de 2e kaart!

                                                         Diana





Geen opmerkingen: