woensdag 31 december 2014

Elke dag een kaart in December 31

Vandaag alweer het laatste kaartje voor December, de maand is echt omgevlogen. Tussen het oliebollen bakken door is het gelukt om vandaag een kaartje te maken, weer met de prachtige set Butterfly basics en bijpassende Thinlits. Het was helaas al erg donker om foto's te maken maar zal proberen morgenochtend bij daglicht wat betere te maken. Bij deze stempelset heb je niet veel nodig, het kaartje lukt altijd. Ik wil dan ook in Januari met deze stempelset een workshop gaan doen, details hiervoor volgen nog.



Dan rest mij nog om iedereen te bedanken voor het bekijken van alle kaartjes. Natuurlijk ga ik in het nieuwe jaar door, maar dan zal de frequentie iets minder zijn. Maar kom zeker weer op mijn blog kijken. Ik wens iedereen een heel gezellige oudejaarsavond en een fantastisch 2015.

Diana

Geen opmerkingen: