vrijdag 12 december 2014

Elke dag een kaart in December 12

Vandaag een heel ander soort kaartje. Een aantal maanden geleden demonstreerde Caro dit kaartje tijdens een Stampin Up avond voor Demonstratrices. Met 2 vriendinnen heb ik dit een keer nagemaakt met natuurlijk een eigen aankleding. Afgelopen week heb ik het eindelijk afgemaakt en kan het naar een jarige worden gestuurd. Hierbij heb ik de Nederlandse Hostess set Alledaagse Avonturen (135900) gebruikt. 

Ik kan alvast verklappen dat er in Januari ook weer een Nederlandse set komt. Ik mag hem nog niet laten zien, dus het blijft spannend. Wel laat ik onder aan de mail vast een sneak peak zien van een stempelset waar ik mee bezig bent uit de Lente/Zomer catalogus. Ik ben niet echt een fan van dat soort stempels maar vond deze zo leuk dat ik hem meteen heb besteld.  Wil je graag een SAB catalogus of Lente/Zomer Catalogus ontvangen, laat het me weten en ik stuur het naar je op. 






Built for Free Using: My Stampin Blog

Bedankt voor het kijken, tot morgen

Diana

Geen opmerkingen: