dinsdag 30 december 2014

Elke dag een kaart in December 30

De een na laatste kaart voor deze maand is een Make & Take van de Conventie, die ik thuis heb afgemaakt. Het was in Brussel te gezellig om het project te gaan maken dus heb ik alle spullen maar mee naar huis genomen.
Zou je het ook leuk vinden om het komende jaar mee te gaan naar deze Conventie, dan is het een goed idee om je in het nieuwe jaar in te schrijven als demonstratrice. Vanaf 6 Januari, als de catalogussen van start gaan, is er weer een extraatje voor als je je inschrijf. Ik zou het heel leuk vinden om je in mijn team te krijgen Wil je hier alvast meer informatie over, mail mij op stampsinkandfun@yahoo.nl en je hoort snel va mij terug.

Hier dan het project. Het is een gift card holder die extra vouwlijnen heeft gekregen en daardoor passen er drie kaarten met enveloppen in. Een leuk cadeautje om weg te geven.





Bedankt voor het kijken en tot morgen! Morgen hoop ik nog een kaart te maken met een nieuwe stempelset.

Diana

Geen opmerkingen: